Kell egy fórum, ahol a szakértők megismerhetik a piaci kihívások által életre hívott megoldásokat!
Ez motiválta a HR Business Navigator online rendezvénysorozatának létrehozását, ahol megtudhatod, mit gondolnak napjainkban a HR-szolgáltatók és a gyakorló HR szakemberek, és beszélgethetsz is olyanokkal, akik hozzád hasonló kihívásokkal küzdenek.
Június 23. csütörtökön 10-12 óra között a HR Fest csapata egy olyan online szakmai fórummal vár, ahol körüljárjuk mit érez fontosnak a piac a HR digitalizációval kapcsolatban: 4+1 kiemelkedő hazai szereplő mutatja be röviden a megoldásait, majd a rövid pitchek után a Tippek&Trükkök szekciókban HR szakemberek várnak titeket egy közös gondolkodásra arról, hogy “Mit?” és “Hogyan?” kell és lehet digitalizálni.
Szánd rá a délelőttöt, hogy egy igazán tartalmas program részese lehess, olyan szereplőkkel, akik a hazai piac széles spektrumát képviselik!
Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött: https://hopin.com/events/hrbn-digitalizalok
Hogyan fog felépülni a program? A megoldások, amiket szuper hatékonyan megismerhetsz:
1.A HR folyamatok teljes körű digitalizációja a HRmaster platformon
Aki pitchel: Mester Csaba – CEO, HRmaster
Amire számíthatsz: A HRmaster rendszer egy olyan integrált digitális platform, amely lehetőséget biztosít arra, hogy ne mozaikszerűen kelljen összeállítani szigetrendszerekből a szükséges digitális hátteret, hanem egy szoftveren belül legyen minderre lehetőség. Ezzel kihasználható a teljes integráltság, az adatkezelés, adatmozgatás vonatkozásában jelentős emberi erőforrás megtakarítás realizálható, a teljes munkavállalói kört bevonhatjuk az önkiszolgáló folyamatokba.
“A személyügyi terület digitalizációja egyre égetőbb probléma. Egy komoly HR tevékenységet folytató cég esetén számos funkció tartozik ide: a toborzás-kiválasztás, a dolgozói adatok kezelése, munkaidő és szabadság menedzsment, teljesítményértékelés, képzések kezelése, cafeteria, belső kommunikáció, felmérések, riportolás, hogy csak a legfontosabbakat említsem.” – Mester Csaba (CEO, HRmaster)
2.SkillToolkit Live! tudásmenedzsment alapú adaptív eLearning megoldás
Aki pitchel: Könczöl Tamás Balázs – Innovációs igazgató, Skilldict
Amire számíthatsz: A SkillToolkit Live! eTanulás képzési megoldás:
#TUDÁSMENEDZSMENT ALAPÚ: duplikáció mentes tananyagok és teljes képzési modulrendszer
#SZEMÉLYRE SZABOTT: minden munkatárs az egyedi tanulási igényeinek megfelelő módon kaphatja a tananyagot és a segítséget
#MÉRHETŐEN/IGAZOLHATÓAN EREDMÉNYES: nem csak azt tudjuk meg, hogy sikeres volt-e a vizsga, hanem témánként, feladatonként és azon belül is Big Data szinten mérünk
#MÓDOSÍTHATÓ: néhány kattintással fejleszthető, módosítható a tananyag, és varázslókkal is létrehozható PPT és DOC fájlokból
#TESTRESZABHATÓ: futhat a vállalat hagyományos eLearnning rendszere mellett, vagy önállóan + futhat helyi szerveren, vagy a felhőben
- Jelölt-fókuszú kiválasztási kultúra a gyakorlatban
Aki pitchel: Schall Krisztina – Ügyvezető, Brandcruiter
Amire számíthatsz: A BrandCruiter adat-alapú rendszere professzionális módszertannal, országos és szektorális benchmark adatokkal támogatja az üzleti gondolkodású HR-csapatokat, hogy versenyelőnyt szerezzenek a toborzásban azzal, hogy az elégedett pályázóik a munkáltatói márka-nagyköveteikké válnak.
Schall Krisztina, a cég ügyvezetője szerint: “Egész vállalati működéseket szerveznek az ügyfélélmény köré, a HR-folyamatok kialakításakor mégis kevesen aknázzák ki a HR legnagyobb ügyfélcsoportja, a jelöltek visszajelzésében rejlő potenciált, pedig a jelentkezők 2/3-a sosem pályázik újra ahhoz a céghez, ahol kellemetlen jelöltélményt szerzett, sőt minden második ember figyelembe veszi a vásárlási döntéseinél az álláskeresőként szerzett tapasztalatait”
- Mit hoz a konyhára a digitális írástudás, avagy a szervezet digitalizációra való felkészítése?
Aki pitchel: Gáll Tamás – CEO, Motivive Solutions Kft
Amire számíthatsz: Ahogy a Deloitte legfrissebb tanulmányából is látszik a szervezetek többsége a digitalizációban gondolkodik a fejlesztések kapcsán, ami azt jelenti, hogy a szervezetfejlesztés egyik legnagyobb kihívása a digitális készségek fejlesztése, ahhoz, hogy a rendszereket valóban használni is tudják a munkatársak. Mit tud ehhez hozzátenni a HR? Hogyan lehet mérni, majd fejleszteni a digitális kompetenciáit a kollégáknak?
+1. Álmok Álmodói 20 kiállítás, mint meghívott inspirációs vendég
Aki pitchel: Csorba László – Történész, az Álmok Álmodói 20 kiállítás vezető kurátora
Amire számíthatsz: Minden HR Business Navigator eseményen lehetőséget kap, egy atipikus szolgáltató is, azért hogy ne csak szigorúan vett üzleti megoldások kerüljenek terítékre, hanem inspiráló, új szemléletet hozó kiváló kezdeményezések is. A Bátor Tábor után a világraszóló magyarok világformáló találmányait bemutató Álmok Álmodói 20 kiállítás megmutatja, hogy “Vajon mit üzennek a világformáló magyarok, mit tanulhatunk példaképeinktől?”.Innováció, kreatív gondolkodás, vállalati együttműködés és hatékonyság.
A pitchek után lehetőség van kérdezni a szolgáltatóktól, és az egész esemény alatt szabadon kitárgyalhatóak a látottak-hallottak, továbbá két session roomban folytatódik a szakmai diskurzus, ahol magasan kvalifikált HR szakemberek várnak kötetlen beszélgetésre:
Oszlánszki Péter (Emberi Erőforrás Vezérigazgató-helyettes, Gloster) és Kléri Judit (HR vezető Oázis Kertészeti Kft.) irányításával arra keressük a választ, hogy “Mit digitalizáljak? Tippek és trükkök arról, hogy hogyan érdemes hozzáfogni a digitalizációs stratégia kialakításához”.
Nirnsee Krisztián (Head Of People Analytics and Innovation, Magyar Telekom) és Pajor Mariann (Vállalati Kultúra és HR Fejlesztési Főosztályvezető, Egis Gyógyszertár) pedig kicsit más szemszögből beszélget a résztvevőkkel, “Hogyan digitalizaljak? – Tippek és trükkök mitől lesz sikeres egy új rendszer bevezetés és hol lehet csúnyán félrecsúszni?” címszó alatt.
Most már te is láthatod, hogy egy igazán színes program vár rád 2022. június 23-án.